Ako nakupovať na Košíku

Stačí sa zaregistrovať cez váš e-mail a vytvoriť si heslo. Do vytvoreného účtu pridáte svoju adresu (jednu alebo viac) a telefónne číslo. To je dôležité, aby sme vás mohli kontaktovať a informovať vás (telefonicky alebo SMS správou) o stave a doručení vašej objednávky, prípadne o meškaní alebo neočakávaných komplikáciách.

Po prihlásení môžete jednoducho začať nakupovať.

Na Košíku sa môže zaregistrovať ktokoľvek. Ak však nákup obsahuje alkohol alebo tabakové výrobky, môže ho prevziať len plnoletá osoba, a to po overení veku.

Objednávku môžete zaplatiť niekoľkými spôsobmi:

  • vopred kreditnou kartou,
  • pri prevzatí nákupu kreditnou kartou,
  • pri prevzatí v hotovosti,
  • prípadne kreditmi.

Na online platby kartou používame zabezpečenú platobnú bránu ČSOB a platobné terminály ČSOB.

Aj keď je kvalita našou najvyššou prioritou, vieme, že nie vždy je všetko stopercentné. Akonáhle vo vašej objednávke niečo nebude v poriadku, môžete využiť rýchlu online reklamáciu a peniaze vám vrátime vo forme kreditov, pričom platí 1 kredit = 1 euro. Kredity potom môžete využiť na ďalší nákup.

Ak ste už odoslali objednávku a zistili ste, že niečo chýba, na Košíku máte možnosť doobjednávky. Spravidla máte čas doplniť produkty do existujúcej objednávky niekoľko minút po odoslaní. Všetko vám potom privezieme pekne pohromade. Ak potrebujete zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku akýmkoľvek iným spôsobom, čo najskôr kontaktujte našu zákaznícku linku na +421 220 924 600.

Ak máte sklenený vratný zálohovaný obal z predchádzajúcich nákupov, jednoducho ho odovzdajte vodičovi a my vám jeho hodnotu pripíšeme na účet vo forme kreditov.

Kuriérovi môžete vrátiť aj papierové tašky z predchádzajúcich nákupov. Postaráme sa o to, aby boli správne zrecyklované.

Zamestnanci, ktorí pre vás vyberajú produkty, sú vyškolení tak, aby vždy vyberali produkty s čo najdlhšou trvanlivosťou a čo najčerstvejšie ovocie a zeleninu. Pri balení vašich potravín dbáme na to, aby sme oddelili potraviny od nepotravinových položiek a chladené položky od mrazených. Naše dodávky sú potom prispôsobené tak, aby bola počas prepravy zachovaná správna teplota.

Multikup

Je to sekcia, kde nájdete tisíce produktov s množstevnou zľavou. To znamená, že čím viac kusov od daného produktu kúpite, tým väčšiu zľavu na kus dostanete.

Rozkliknite si akýkoľvek produkt zo sekcie Multikup a pri cene nájdete informáciu, koľko kusov si musíte pridať do košíka, aby ste dostali množstevnú zľavu.

Môžete kombinovať rôzne príchute a druhy rovnakých produktov od jednej značky. To znamená, že si napr. môžete kúpiť jeden čokoládový a jeden vanilkový jogurt rovnakej značky a získať na oba množstevnú zľavu. Príchute a varianty, ktoré môžete kombinovať, nájdete vždy v detaile produktu.

Jednoducho podľa toho, že je označený štítkom Multikup. To, že môžete produkt kombinovať aj s ďalšími príchuťami a druhmi, spoznáte podľa nápisu „Varianty v Multikupe“.

Áno, časť ponuky v sekcii Multikup pravidelne obmieňame. Vždy sa pritom snažíme vyberať produkty každodennej potreby, ktoré u nás nakupujete najviac.

Bohužiaľ nie. Objednávky a doobjednávky sa z hľadiska Multikupu počítajú oddelene. Pokiaľ chcete v uvedenom prípade využiť množstevnú zľavu, musíte požadované množstvo produktov nakúpiť naraz buď v rámci pôvodnej objednávky, alebo v rámci doobjednávky.

Áno, na počítači nájdete Multikup v hornom menu hneď vedľa sekcie „Akcie“. V appke stačí dole kliknúť na „Kategórie“, kde nájdete Multikup hneď na treťom mieste. Alebo jednoducho pri vyhľadávaní a listovaní v kategóriách použite filter „Akcia“, kde si môžete zobraziť iba položky v Multikupe.

Môže sa stať, že niektoré varianty alebo príchute produktov majú odlišnú veľkosť alebo cenu. Také varianty nie sú do množstevnej zľavy zahrnuté.

Ostro sledované

U položiek s označením „Ostro sledované“ pravidelne kontrolujeme a dorovnávame ceny porovnateľných produktov, ktoré aktuálne nájdete u našich konkurentov. Vďaka tomu máte istotu, že za ne na Košíku zaplatíte rovnako alebo ešte menej.

Konkrétne sú to vybrané obchody reťazcov Billa, Lidl a Kaufland.

Ceny kontrolujeme každý týždeň a dorovnáme ich prvý pracovný deň nasledujúceho týždňa. Vychádzame pritom z dát, ktoré nám poskytuje agentúra IPSOS s.r.o.

Nájdete tam stovky druhov potravín a drogérie každodennej potreby, ktoré pravidelne obmieňame. Ak chcete, môžete si prezrieť aktuálne kompletné cenové porovnanie v PDF tabuľke.

Môže to byť preto, že dorovnáme bežné ceny produktov mimo zliav a ďalších promo akcií. Je teda možné, že daná položka je u konkurencie práve v akcii. Ak položka v akcii nie je, je možné, že sme dorovnali jej cenu z minulého týždňa, ale od tej doby sa u našich konkurentov ešte znížila.

V takom prípade ho porovnáme s produktom, ktorý je z hľadiska zákazníka najpodobnejší. Môže sa teda stať, že budeme porovnávať napríklad smotanu, ktorá u nás má 16 % tuku a u konkurencie 15 %. Ak vás zaujíma, s akým konkrétnym produktom našich konkurentov položku porovnávame, radi vám túto informáciu poskytneme na zákazníckej linke +421 220 924 600.

Poznáte ich podľa štítku „Ostro sledované“, ktorý nájdete pri obrázku týchto produktov. Všetky si ich môžete prezrieť aj priamo v sekcii „Ostro sledované“ na našom webe.

Podmienky dopravy

Nákup si aktuálne môžete objednať z väčšiny veľkých slovenských miest a ich okolia. Pre overenie dostupnosti našej služby stačí zadať vašu adresu a pokiaľ vozíme aj k vám, zobrazíme vám aktuálnu ponuku.

Nákup si môžete nechať doručiť ktorýkoľvek deň v týždni, pričom konkrétne termíny sa môžu líšiť v závislosti od aktuálnej kapacity. Vo všeobecnosti však u vás vieme byť už od 3 hodín po objednaní. Cena za doručenie sa môže líšiť v závislosti od miesta a veľkosti nákupu, avšak pri nákupe nad 49 eur máte dopravu vždy zdarma.

Aktuálne termíny dodania a ceny nájdete tu.

Ak po odoslaní objednávky potrebujete zmeniť čas dodania, čo najskôr nám brnknite na +421 220 924 600. Pokúsime sa pre vás nájsť nový termín dodania podľa aktuálnej kapacity.

Na webe aj v aplikácii môžete sledovať aktuálny stav objednávky aj odhadovaný čas príchodu nášho kuriéra a prípadné meškanie. Pred doručením uvidíte, koľko zákazníkov je pred vami a koľko tašiek obsahuje vaša objednávka. Keby sme náhodou meškali, napríklad kvôli počasiu alebo neočakávaným okolnostiam na ceste, informujeme vás aj prostredníctvom SMS. Prípadne sa môžete obrátiť aj na našu zákaznícku linku +421 220 924 600.

Reklamácia

Aj majster tesár sa utne a na Košíku preto poškodený tovar reklamujete za pár minút a my vám bez rečí vrátime peniaze vo forme kreditov na ďalší nákup. Stačí využiť našu rýchlu online reklamáciu. Stačí prejsť do prehľadu objednávok vo vašom zákazníckom profile a u vybraného produktu kliknúť na tlačidlo „Reklamovať“. Ak si želáte vrátiť peniaze na bankový účet, prosíme, kontaktujte našu zákaznícku linku +421 220 924 600.

Rýchlu online reklamáciu je možné využiť do 72 hodín od doručenia objednávky. Ak to nestihnete, alebo sa jedná o výrob, kde online reklamáciu nie je možné uplatniť (napríklad tabakové výrobky), brnknite na našu zákaznícku linku +421 220 924 600 alebo nám napíšte e-mail na zakaznici@kosik.sk a spoločne to vyriešime.

Ostatné otázky

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Napíšte nám na zakaznici@kosik.sk, do online chatu alebo brnknite na +421 220 924 600.

Sme tu pre vás každý deň od 7:00 do 22:00.